Forbedre luftkvaliteten på skolen

Etter flere år med koronapandemi har nordmenn virkelig fått øynene opp for tilstrekkelig luftkvalitet. Selv om god luftkvalitet alltid har vært viktig, er det nok enda flere som tenker nøye gjennom dette nå. Tidligere var det stor fokus på at et godt inneklima er spesielt godt for allergikere og astmatikere, men nå er alle og enhver opptatt av et sunt og godt inneklima.

Siden hundretusenvis av studenter tilbringer store deler av dagen sin inne på skoler, er dette selvsagt et viktig sted å ha et godt inneklima. Med smarte verktøy som sensibo air er det enkelt å ha full kontroll på luftkvaliteten innendørs på lukkede skoler. Sensibo air er også med på å styre varmepumper og aircondition direkte fra telefonen, noe som er både moderne og praktisk for bestyrelsen på skolen. Alle fortjener et sunt inneklima, og da er det godt å kunne ha smarte verktøy for å gjøre jobben enklere. Med riktig innendørstemperatur vil færre bli syke og det vil være enklere å ha et godt miljø innendørs. Siden Sensibo air kan fjernstyres, kan administrasjonen ta kontroll over når skolen skal varmes opp for å holde strømforbruket nede, noe som absolutt er en viktig faktor med de høye strømprisene som skylles over landet vårt.